California

USA September 2009

Dette er vår Amerika-blog...

Som våre forfedre en gang gjorde, gjør vi... Vi reiser til Amerika og tar dere alle sammen med i tankene og deler gjerne våre opplevelser med dere her på denne siden. Mange bilder vil dukke opp sammen med enda flere artige kommentarer. Så velkommen skal dere være til å følge oss på denne reisen...

Prøv å nyte den som vi vil gjøre...

Klem fra oss to

San Jose, igjen...

de siste få dagerPosted by Gøril R. Idsal Mon, September 28, 2009 16:09:43

Da er vi tilbake i San Jose på samme hotell som vi var da vi kom til USA. Her blir vi de to siste nettene av turen. Og nu, er det bare 1 natt igjen.

Uker og dager har gått fort...Er jo snart hjemme til hverdagen igjen...

Vel, her i San Jose, fortsetter det flotte været vi har hatt hele tiden. Så i går da vi kom hit, fikk bassenget et besøk av meg, etter vi hadde spist lunch. Ja, vi var her tidlig i går. rundt kl.13.00... Kjørte litt i San Jose, bare for å se byen litt før vi fant hotellet.

Ikke tatt så mye bilder i det siste. De nedenfoor er fra Gilroy..

Vi ble jo værende i Gilroy i hele 3 dager. Der hadde vi ett digert kjøpesenter rett ved siden av. Om dagen slappet vi bare av og når ettermiddagen kom tok vi oss turen til kjøpesenteret. Var god middag å få der. Og det var de første butikken vi kunne GÅ til! Ellers har jo alt ligget langt unna... Men selv om det lå nært (5-6 min.gange), måtte vi ta bilen som var glovarm hver gang vi kom å satte oss i den... Sikkert nærmere 80-90 gr i den flere ganger. Man fikk knapt puste der!!! Det var rett og slett ubehagelig!!! Men så fort jeg kunne få gå litt, var det ut å få luft og strekke på beina. Det kan ha trengtes, når det eneste en har gjort i 3 uker er nettopp; å sitte på sykkel og i bil, spist god mat, sittet ute rundt et bord og ligget rett ut... Beina og resten av kroppen er jo stivnet helt til!!!! Så her både gleder og gruer en seg til å komme hjem til trening igjen!smiley

Fra Gilroy fikk vi med oss litt fra kjøpesenteret! Noen plagg og en koffert litt større enn normalen på oss to. For å si det sånn, den er for stor til å gå inn i flyet!!! En litt større en kan trenges, av og til....

Dagen i dag går nok til ingenting, tror jeg... Vel, vi skal vel søke opp en salong på GPS'n for innkjøp av mer hårspray til hjemreisen. Kjøpte noe i Gilroy og angret jo stort på at jeg ikke hadde tatt med noen flasker!!!! Er den beste sprayen jeg noen gang har prøvd. smiley Så det blir vår oppgave i dag, + mat mat mat...

Snart frokost her, når Kjell har våknet!!! Og her er frokosten virkelig god... Ikke bare noe loff, syltetøy og kaffe..